HOE KAN HET DAT BIGGYM ZO GOEDKOOP IS?

Dit komt door ons unieke concept. Bij BigGym betaal je alleen voor fitnessen en niet voor de faciliteiten die je niet gebruikt. Daarnaast kan je extra’s aan je abonnement toevoegen in de vorm van groepslessen en/of zonnebank + massagestoelen. Op deze manier maken wij fitness voor iedereen toegankelijk en betaalbaar.

BIGGYM IS ZEER VOORDELIG, IS HET DAARDOOR NIET ERG DRUK?

Nee, want door onze zeer ruime abonnementsvormen en openingstijden verspreiden wij de drukte. Verder hebben wij bij elke vestiging erg veel toestellen staan waardoor je bijna nooit hoeft te wachten.

IK BEN MIJN LEDENPAS VERLOREN. WAT NU?

In één de vestigingen kun je dan een nieuwe ledenpas aanschaffen. De kosten hiervan zijn maar €2,00 per pasje.

WAAR VIND IK DE VOORWAARDEN TERUG VAN EEN ACTIE EN/OF AANBIEDING?

De voorwaarden van een actie en/of speciale aanbieding kun je altijd navragen in een van onze BigGym vestigingen of via onze klantenservice.

VANAF WELKE LEEFTIJD KAN IK EEN ABONNEMENT AFSLUITEN EN/OF SPORTEN?

Vanaf 14 jaar mag je zelfstandig bij ons komen sporten. Voor het afsluiten van een abonnement moet een ouder en/of voogd tekenen.

KAN IK EEN ABONNEMENT AFSLUITEN VOOR EEN PERIODE KORTER DAN 1, 2 OF 3 JAAR?

Ja zeker. Vanwege ons voordelige tarief is het ook mogelijk om een maandabonnement af te sluiten bij BigGym. Wel heb je gemiddeld een jaar nodig om effectieve resultaten te behalen.

KAN IK MIJN ABONNEMENT OOK UPGRADEN?

Ja, natuurlijk. Tussentijds verhogen van het abonnement is altijd mogelijk. Je nieuwe startdatum zal dan het begin van de eerstvolgende kalendermaand zijn. Je kunt dan naar de balie van jouw BigGym vestiging gaan en naar de mogelijkheden vragen.

KAN IK MIJN ABONNEMENT OOK DOWNGRADEN?

Nee, helaas is downgraden alleen mogelijk op het moment dat je 1, 2 of 3-jarig abonnement afloopt. Na afloop van dit 1, 2 of 3-jarig abonnement gaat dit automatisch over naar een maandelijks abonnement. Wil je dan weer een 1, 2 of 3-jarig abonnement afsluiten dan zal je dit tijdig bij de balie van je BigGym vestiging moeten aangeven.

WAT HOUDT EEN GEZINSPAS IN?

Je kunt je gezinspas abonnement delen met je hele gezin: samenwonend, ouders/verzorgers met kinderen vanaf 14 t/m 21 jaar. Zo laat je dus ook anderen profiteren van jouw gezinspas abonnement. Het abonnement is wel gebonden aan een aantal voorwaarden:

– Je moet allen woonachtig zijn op één adres, op vertoon van een BRP, een uittreksel van DigiD of een uittreksel van mijnoverheid.nl. Deze documenten moeten aantonen dat jullie allemaal op hetzelfde adres woonachtig zijn.
– De leeftijd is vanaf 14 jaar en ouder. Tevens is het niet mogelijk om als ouders met kinderen die ouder zijn dan 21 jaar de gezinspas te delen.
– Er kan per keer maar één gezinslid sporten.
– Er moet altijd 2 uur tussen het inchecken zitten.

Met onze gezinspas mag je dus om de beurt sporten. Jij gaat bijvoorbeeld ’s morgens en de ander gaat ’s middags. Tegelijkertijd sporten gaat dus helaas niet. Als je dit wilt, dan raden wij je aan om een Onbeperkt Cardio & Fitness abonnement te nemen.

WAT HOUDT EEN BRP (BASIS REGISTER PERSONEN) DOCUMENT IN?

Het BRP document kan je alleen aanvragen bij de gemeente waarin je woonachtig bent.
Je kunt een BRP document aanvragen van het woonadres. Dit houdt in dat je een BRP document aanvraagt waar alle personen op vermeld staan, die woonachtig zijn op hetzelfde adres.
Zodra je een BRP document aanvraagt van jezelf, zal dit BRP document persoonsgebonden zijn. Op dit document staat één persoon weergegeven, die woonachtig is op dat adres.
Wij hebben voor de gezinspas één BRP document nodig waar alle personen op staan die woonachtig zijn op hetzelfde adres, die willen deelnemen aan de gezinspas. Dit betekent dat je het beste een BRP aan kan vragen van het woonadres in plaats van alleen voor jezelf als persoon.

WAT HOUDT EEN UITTREKSEL VAN DIGID OF VAN MIJNOVERHEID.NL IN?

Een uittreksel van DIGID of van mijnoverheid.nl is hetzelfde soort uittreksel als een BRP document. Ook bij inlevering van deze documenten dienen alle gezinsleden op het uittreksel te staan.

Om aan dit document te komen hoef je alleen in te loggen op DIGID of mijnoverheid.nl. Dan kan je de gegevens opvragen via de website en deze uitprinten.

IS ER BIJ BIGGYM OOK PROFESSIONELE BEGELEIDING AANWEZIG?

Ja, in al onze vestigingen zijn er altijd professionele Fitness instructeurs aanwezig die je geheel GRATIS kunnen begeleiden.

KAN IK OOK PERSONAL TRAINING KRIJGEN?

Ja, dit kan ook! BigGym werkt samen met Fitness instructeurs die personal training geven in de vestigingen van BigGym voor een zeer lage prijs.

HEBBEN JULLIE OOK TRAININGSSCHEMA'S?

Ja zeker! In al onze vestigingen zijn GRATIS trainingsschema’s beschikbaar. Ook kun je samen met een Fitness instructeur het schema uitkiezen dat het beste bij je past.

IK HEB NOG NOOIT GESPORT IN EEN FITNESS CLUB, IS DAT EEN PROBLEEM?

Nee, dat is geen enkel probleem. Iedereen is welkom bij BigGym, dus zowel beginners als voor gevorderden. We hebben zeer gebruiksvriendelijke apparaten van het topmerk Matrix. Ook staan onze Fitness instructeurs altijd voor je klaar om je persoonlijk te begeleiden en om al je vragen te beantwoorden.

WANNEER INCASSEERT BIGGYM DE MAANDELIJKSE CONTRIBUTIE?

BigGym incasseert je maandelijkse contributie altijd tussen de 20ste dag en het einde van de maand de maandelijkse contributie voor de volgende maand. Zorg dus wel dat je altijd genoeg geld op je rekening hebt staan rond deze tijd, zodat we probleemloos je maandelijkse contributie kunnen incasseren.

REKENT BIGGYM ADMINISTRATIEKOSTEN?

Nee, normaal gesproken niet. Maar wanneer je de contributie niet of niet tijdig aan BigGym hebt voldaan, zijn wij helaas wel genoodzaakt €2,- administratiekosten per mislukte incasso en/of terugboeking in rekening te brengen.

HOE KUN JE ZIEN OVER WELKE PERIODE HET OPENSTAAND BEDRAG GAAT?

Wanneer wij niet van jouw rekening hebben kunnen incasseren, ontvang je een e-mail van ons met betrekking tot het openstaand bedrag. Onderaan de e-mail kun je precies zien over welke periode het openstaand bedrag gaat.

HOE KAN HET DAT HET EERSTE DEEL VAN DE CONTRIBUTIE NIET GEÏNCASSEERD IS?

Doordat BigGym één keer per maand incasseert, kunnen wij geen aangepaste incasso inplannen en dien je het eerste deel van de contributie per pin of contant te voldoen bij ons in de vestiging.

KAN IK BIJ BIGGYM DOUCHEN NA HET SPORTEN?

Ja, bij elke BigGym vestiging kun je tegen betaling van €0,50 vijf minuten gebruik maken van onze heerlijke douches.

KAN IK IETS DRINKEN BIJ DE BIGGYM VESTIGINGEN?

Ja, bij alle BigGym vestigingen is een gezellige bar/lounge aanwezig waar je alle soorten heerlijke koffie, theesoorten en sportdranken kunt bestellen om daarna even lekker bij te kletsen of om uit te rusten en van je drankje te genieten.

ZIJN ER KLUISJES AANWEZIG BIJ DE BIGGYM VESTIGINGEN?

Bij alle BigGym vestigingen zijn gratis kluisjes aanwezig. De kosten van een BigGym cijferslotje zijn eenmalig €5,- euro. Het gebruik van een eigen slotje is niet toegestaan.

KAN IK BIJ BIGGYM OOK ZONNEBANKEN?

Ja natuurlijk! Voor maar €5,- kun je al 12 minuten zonnebanken! Ook kun je vanaf €7,50 per maand onbeperkt gebruik maken van zowel de zonnebank als de massagestoelen.

KAN IK BIJ BIGGYM OOK GROEPSLESSEN VOLGEN?

Ja! BigGym biedt naast Cardio & Fitness heel veel leuke en effectieve groepslessen met instructeur aan. Voor maar €5,- extra per maand* kun je ook onbeperkt aan alle groepslessen deelnemen. Klik hier voor het groepslesrooster van jouw vestiging! *Bij een Gezinspas, Onbeperkt Cardio & Fitness & Daluren abonnement.

IS HET VERPLICHT OM TE RESERVEREN VOOR GROEPSLESSEN?

Nee, reserveren is niet mogelijk. Vanaf een half uur voor aanvang van de groepsles kun je bij de balie een entree bewijs halen voor de groepsles die je wilt gaan volgen.

KAN IK OOK EEN GROEPSLES UITPROBEREN?

Ja, dit is mogelijk! Als je een losse les van €5,- betaalt kun je aan iedere groepsles geheel vrijblijvend deelnemen. Mocht je de groepslessen leuk vinden, dan kun je gelijk jouw abonnement upgraden aan de balie van jouw BigGym vestiging.

WAT MOET IK DOEN BIJ EEN KLACHT?

In het geval van klachten kan het lid ons via het onderstaande formulier benaderen. Wij vragen hierbij het lid zijn/haar NAW-gegevens te vermelden en de omschrijving van de klacht. BigGym zal zorgdragen voor een goede afhandeling van de toegezonden klacht.

HOE KAN IK LID WORDEN BIJ BIGGYM?

Je kunt je inschrijven via onze website www.biggym.nl of aan de balie van een van onze vestigingen. Direct na je inschrijving kun je beginnen met sporten.

KAN IK EEN RONDLEIDING KRIJGEN?

Ja het is mogelijk om, geheel vrijblijvend, een rondleiding te krijgen door één van onze vestigingen. Zo kun je zelf ervaren hoe de sfeer bij ons is, hoe onze club er van binnen uitziet en welke faciliteiten er zijn. Hier hoef je geen afspraak voor te maken, dus loop gewoon eens binnen bij één van onze vestigingen!

KAN IK DIRECT BEGINNEN MET SPORTEN ALS IK ME HEB INGESCHREVEN?

Ja, je kunt direct bij ons beginnen met sporten in de vestiging waar je je hebt ingeschreven. Je hebt dan nog geen pasje, maar deze zal bij je eerstvolgende bezoek klaarliggen bij de balie. De kosten voor de ledenpas bedragen eenmalig €2,-.

KAN IK MET MIJN BIGGYM PASJE IN ALLE BIGGYM VESTIGINGEN SPORTEN?

Ja, je kunt direct na inschrijving in alle BigGym vestigingen komen sporten. Ongeacht in welke BigGym vestiging je je hebt ingeschreven!

KAN IK OOK EEN PROEFLES CARDIO & FITNESS OF EEN GROEPSLES VOLGEN?

Ja, dit is mogelijk! Je hoeft hier geen afspraak voor te maken. Je kunt gewoon langskomen in één van onze vestigingen. Onze baliemedewerk(st)ers en Fitness instructeurs helpen je uiteraard waar dat nodig is!

WAT ZIJN DE OPENINGSTIJDEN VAN BIGGYM?

We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 23.00 uur en in het weekend van 08.30 tot 17.00 uur.

WANNEER KAN IK SPORTEN MET EEN DALUREN ABONNEMENT?

Je kunt met je daluren abonnement onbeperkt sporten van maandag tot en met vrijdag mits je incheckt tussen 07.00 en 17.00 uur en tijdens het gehele weekend.

HOE KAN IK MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN?

Je kunt je abonnement opzeggen op dezelfde wijze waarop je zelf lid bent geworden. Dit kan dus door zelf een uitschrijfformulier in te vullen bij het desbetreffende filiaal waar je bent ingeschreven of online, mits je je online hebt ingeschreven. Je opzegtermijn is tenminste één volledige maand tenzij je een 1-, 2- of 3-jarig abonnement hebt (deze zal je natuurlijk wel uit moeten dienen) en gaat in na ontvangst van je uitschrijfformulier. Let wel op! Als je nog bedragen hebt openstaan bij BigGym, zal je deze eerst moeten betalen voordat je je kunt uitschrijven.

KAN IK OOK TELEFONISCH, MONDELING OF PER MAIL OPZEGGEN?

Nee, opzeggingen via de telefoon, mondeling of per e-mail worden niet in behandeling genomen. Het tussentijds opschorten van het lidmaatschap en/of de betaling is ook niet mogelijk. Na beëindiging van je lidmaatschap dien je wel de BigGym ledenpas te retourneren aan de desbetreffende BigGym vestiging.

WORDT HET 1-, 2- OF 3-JARIG ABONNEMENT STILZWIJGEND VERLENGD?

Ja, je 1-, 2- of 3-jarig abonnement loopt na je einddatum stilzwijgend per maand door of stopt natuurlijk wanneer je hebt opgezegd. Of je sluit weer een nieuw 1-, 2- of 3-jarig abonnement af voor eventueel een lagere prijs.

TELEFOON

Je kunt ons ook telefonisch bereiken op:
0900 – 999 2444 (Gebruikelijke belkosten)
10.00 – 12.00 uur (Ma)
9.00 – 12.00 uur (Di t/m Vr)

Vragen? Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier

Ben je al lid?

WAT ZIJN DE TARIEVEN BIJ BIGGYM?

BigGym biedt Cardio & Fitness + Groepslessen aan tegen uiterst scherpe tarieven. Je kunt al bij ons sporten voor maar €7,50 per maand! Klik hier voor al onze tarieven.

REKENEN JULLIE INSCHRIJFGELD?

Nee, bij de eerste keer inschrijven is het geheel gratis. Vanaf de tweede keer inschrijven bedraagt het inschrijfgeld €25,00 per persoon bij een maand- of Boxing Kids abonnement.

Bekijk hier al onze actuele vacatures.

Powered by:

LID WORDEN